اصطلاحات کلیدی در سئو
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


برای ادراک عالی مفهو سئو وب سایت در موتورهای کاوش خوب میباشد با تعدادی اصطلاح پر کاربرد آشنا گردید. فهمیدن این اصطلاحات از لحاظ کاربردی اهمیتی ندارد ولی فهمیدن مضامین این عبارت‌ها خالی از لطف وجود ندارد.

«بهینه سازی آن پیج (On-page بهینه سازی)» و «offpage (Off-page سئو)»: seo آن پیج یا این که بهینه سازی داخلی چیست؟ بهینه سازی آن پیج عبارتست از تمامی مواقعی که شما روی خویش تارنما جاری ساختن می‌دهید نظیر: ایجاد محتوای موءثر، ارتقاء سرعت وبسایت، پیاده سازی ساختار اطلاعاتی مطلوب، ساخت پیوند‌های داخلی و بهبود تجارب کاربری وبسایت. در مقابل سئوی آف پیج یا این که offpage عبارتست از: اخذ پیوند از دیگر وب سایت‌ها به مراد اکران اعتبار و قیمت سایت به موتورهای کاوش.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

آکادمی رایا پارس


تفاوت این دو حوزه درین میباشد که در seo آن پیج شما روی وبسایت خودتان فعالیت میکنید، البته در سئوی آف پیج شما صرفا یک غرض دارید و آن ارتقاء تعداد و چگونگی پیوند‌های ارجاعی به وبسایت شما از دیگر تارنما‌ها میباشد.
seo تکنیکال: seo تکنیکال یا این که بهینه سازی فنی خویش تحت شاخه‌ای از بهینه سازی آن پیج میباشد. seo تکنیکال به آحاد اقداماتی گفته‌ می شود که پروسه خزش و ایندکس شدن صفحه های وبسایت به وسیله گوگل را معمولی می‌نمایند. تشکیل داد نقشه وب سایت، ارتقاء سرعت وبسایت، ساخت و ساز و سئو پوشه ربات و سازش با گوشی… بعضا از ملزومات اول در seo تکنیکال می‌باشند. این قسمت از seo به محتوا ارتباطی ندارد و به اصلاح و بهبود تحت ایجاد کرد اینترنت‌وبسایت می پردازد.
«بهینه سازی کلاه سپید» و «seo کلاه سیاه»: ریشه عبارت بهینه سازی کلاه سپید و سیاه از انسان‌های عالی و بشر‌های بد در فیلم‌های وسترن گرفته شده است. بهینه سازی کلاه سپید اشاره به تکنیک‌های رسمی seo و سازگار با خطوط راهنمای گوگل برای وبسمتران دارااست. از طرفی بهینه سازی کلاه سیاه اشاره به شیوه‌های غیر رسمی بهینه سازی دارااست. ترفندهای بهینه سازی کلاه سیاه در کوتاه بازه زمانی ممکن میباشد منجر ارتقا مرتبه وبسایت در گوگل گردد البته در بلند مقطع سبب ساز به جریمه تارنما، کاهش درجه ناگهانی و یا این که حتی حذف مجموع صفحه ها تارنما شما از حاصل گوگل گردد.

سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سپید مشمول چه چیزهایی میباشد؟
سئو وبسایت در گوگل
گوگل از بیشتراز ۲۰۰ فاکتور برای انتخاب مرتبه وبسایت استعمال ‌می‌نماید. بخش اعظمی از این رنکینگ فاکتورها معلوم نیستند. بهبود سئوی وبسایت جنبه‌های مختلفی داراست و هر کدام از این جنبه‌ها دارنده جايگاه مداقه متفاوتی میباشند. در صورت ذیل ساختار هرمی نیازمندی‌های بهینه سازی از حیث رتبه مداقه را می بینید:


ساختار هرمی نیازمندی‌های بهینه سازی بیان کنده جايگاه مداقه مفاد موردنیاز برای با صرفه‌سازی تارنما شما می باشد. موردها با التفات در کف هرم و مورد ها با جايگاه عنایت کمتر در بالای هرم قرار دارا‌هستند.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو , دوره آموزش سئو, آکادمی رایا پارس ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: